6. foglalkozás - 2018.11.17

Bevezető, az előző óra anyagának ismétlése

​Kérdések:

  1. Amikor létrehozunk egy új szkriptet, melyik két eljárás lesz alapértelmezetten hozzádadva? Mikor futnak ezek le?

  2. Mi az a konzol? Hogyan írhatunk rá a szkriptünkből?​

  3. Mik azok a publikus változók? Hogyan rendelhetjük a publikus változóhoz egy játékobjektumot?

  4. Hogyan tudjuk mozgásra bírni szkriptből a játékobjektumokat? 

  5. Mely utasítással tudjuk kideríteni, hogy egy adott billentyű le lett-e nyomva?

  6. Hogyan befolyásolja a súrlódás a testek mozgását? Hogyan tudunk változtatni a súrlódás mértékén?

  7. Milyen megoldások jöhetnek szóba, ha szerenénk, hogy a kamera kövesse a játékobjektumunkat?

Gyakorlati rész

​Töltsük le a 6. óra projektjét tartalmazó zip fájlt, csomagoljuk azt ki és nyissuk meg a projektet a Unity-ben. Ha verziókülönbséget vagy eltérő célplatformot jelző üzenet jelenik meg, hagyjuk azt figyelmen kívül. 

Házi feladat

 

Nincs

img019 - o.4 - 1.png