7. foglalkozás - 2018.11.25

Bevezető, az előző óra anyagának ismétlése

​Kérdések:

  1. Hogyan detektálhatjuk, ha ütköztük egy másik játékobjektummal? 

  2. Mire jók a tag-ek?

  3. Hogyan tehetik hatákonyabbá a munkánkat a prefab-ok? Hogyan hozhatunk létre egyet és hogyan használhatjuk azt fel?

  4. Mi a különbség az interfész elemek és a 3D-s játékobjektumok között?

  5. Miért és hogyan váltunk 2D-s nézetre a Scene képernyőn?

  6. Hogyan hozhatunk létre egy Text elemet? Hogyan módosíthatjuk kódból a megjelenítendő szöveget?

  7. Mi a szerepe a Canvas-nak?

Gyakorlati rész

​Töltsük le a 7. óra projektjét tartalmazó zip fájlt, csomagoljuk azt ki és nyissuk meg a projektet a Unity-ben. Ha verziókülönbséget vagy eltérő célplatformot jelző üzenet jelenik meg, hagyjuk azt figyelmen kívül. 

Házi feladat