2. foglalkozás - 2018.10.13

Bevezető, az előző óra anyagának ismétlése

​Kérdések:

  1. Az AppInventor melyik képernyőjén hozhatunk létre új projekteket vagy kezelhetjük a korábban elmentetteket?

  2. Melyik az a komponens, amelynek szerepelnie kell minden projektben?

  3. A Screen komponens melyik tulajdonságát kell használnuk a képernyő tetején megjelenő cím megadásához?

  4. Mire jó a címke (Label) komponens? És a szövegmező (TextBox) komponens? 

  5. A Label komponens melyik tulajdonságában tárolja az általa megjelenített szöveget?

  6. Milyen lehetőségeink vannak a komponens szélességének és magasságának a beállítására?

  7. Hogyan nevezünk át egy komponenst? Miért nem ideális, ha maradunk az alapértelmezett komponens neveknél?

  8. Milyen szabályok szerint nevezzük el a komponenseinket?

  9. Mire jók a Screen komponens AlignHorizontal és AlignVertical tulajdonságai? Milyen értékeik lehetnek?

  10. Hogyan lehet megváltoztatni a képernyő háttérszínét?

  11. Hogyan kapcsolódhatunk az androidos eszközünkhöz, hogy teszteljük rajta a programunkat?

Gyakorlati rész

Házi feladat