Játékok készítése Unity-ben

  1. A Unity fejlesztői környezet

    1. A játékmotor​

    2. A Unity környezet telepítése

    3. Ismerkedés a Unity felhasználói felületével

    4. Objektumok használata Unity-ben

    5. Transform-ok és szerkesztésük

    6. Terep és domborzat kialakítása

    7. Terep bejárása első személyű vezérléssel

  2. Programozás Unity-ben​

    1. ​Szkriptek szerkesztése Visual Studio-ban

    2. Változók használata

    3. Objektumok mozgatása kódból

    4. Anyagok és súrlódás

    5. A szereplő követése a kamera által

    6. Ütközések detektálása

  3. Játékmenet kialakítása​

    1. Prefab-ok használata

    2. Interfész-elemek használata

    3. A játék elvesztésének kezelése

    4. Üzenetpanel megjelenítése szint teljesítése esetén

    5. Egyszerű animációk létrehozása

    6. Következő szint betöltése

  4. Bevezető projekt - Számkitalálós játék​

    1. Játékmód színbeállításai​

    2. A számkitalálós játék

    3. Az objektum-orientáltság alapjai

    4. Text elemek a scene-hez való hozzáadása, pozicionálás

  5. Falbontó (Block Breaker) játék​

    1. A játék célja​

    2. Navigáció megvalósítása

    3. Háttérzene hozzáadása

    4. Játéktér kialakítása

    5. A labda hozzáadása a játéktérhez

    6. A mozgó platform

    7. Irányítás egérrel

    8. Visszapattanás az oldalakról és a játéktér tetejéről

    9. Téglák hozzáadása a játéktérhez

    10. Új szint hozzáadása a játékhoz

    11. Spritesheet-ek használata

    12. A szint teljesítésének felismerése

    13. Hangok használata

    14. Automatikus játék

    15. Füst generálása a Particle System segítségével

  6. Űrlovag (Laser Defender) játék​

    1. A játék célja​

    2. Navigáció megvalósítása

    3. A játékos hajója

    4. Az ellenséges hajók

    5. Lövés funkció implementálása

    6. Ellenséges tűzerő

    7. A lelőtt ellenséges hajók pótlása

    8. Pozíció animálása

    9. Repülés a csillagtérben

    10. Pontszám megjelenítése

    11. Hangeffektusok hozzáadása a játékhozCsot

    12. A játék menüjének finomhangolása

    13. Háttérzene hozzáadása

  7. Kertőr játék - 1. rész​

    1. A játék célja​

    2. A Splash képernyő

    3. Hogyan kezeljük a különböző képernyő oldalarányokat

    4. Egy jobb megoldás a háttérzenék kezelésére

    5. Menü és navigáció

    6. Fokozatos áttűnés

    7. A játékképernyő hátterének beállítása

    8. A beállítás-adatok mentése

    9. A háttér finombeállításai

    10. Az animációval kapcsolatos fontosabb fogalmak

    11. Csontváz-alapú animálás

    12. A támadók és védekezők animálása

    13. A szereplők mozgatása szkriptből

    14. Animációs események

  8. Kertőr játék - 2. rész​

    1. Az életerő kezelése

    2. A lövedékek mozgatása

    3. A védő kiválasztása

    4. A  védő példányának létrehozása és elhelyezése

    5. A támadók példányainak létrehozása

    6. A közeledő támadók érzékelése

    7. Csillag-kreditek kezelése

    8. Csillag-kreditek felhasználása

    9. A vesztes helyzet felismerése

  9. Bowling Mánia játék​

    1. Szabályok​

    2. A pálya kialakítása

    3. A golyó hozzáadása a játékhoz

    4. A golyó követése a kamera által

    5. Ütközés kezelése

    6. Felülnézeti kamera hozzáadása

    7. Gurítás

    8. A golyó start pozíciója

    9. A takarító sorompó

    10. Az állva maradt bábuk megszámolása

    11. Az eldőlt bábúk eltakarítása

    12. Pontozás

img026 - 0.0 - 2.png